Uz Webshop Homepage Pro paket svoj webshop ćete optimizirati za konverzije, što znači da ćete izgrađenim povjerenjem i kredibilitetom maksimalno povećati svoju prodaju.
Napokon ste se odlučili samostalno napraviti webshop, no putem shvaćate da ustvari nemate pojma kako to ide po PS-u?
Imate viziju kako on treba izgledati, no niste sigurni koji elementi na početnoj stranici uljevaju povjerenje, stvaraju kredibilitet i podižu stopu konverzije.
Kada potencijalni kupac dođe u vaš webshop s Instagrama, prva stranica na koju on sleti je Homepage.
To je ključni trenutak o kojem ovisi hoće li reći “Wow” i ostati ili nepovratno otići.
Homepage izrađujemo po fazama prodajnog lijevka koje vam detaljno objašnjavam u video lekciji uključenoj u paket.
Jasno mi je, Vi samo želite da što više ljudi dođe u Vaš webshop i da obave kupnju upravo tamo, a ne da vam ponovno pišu u Inbox.
U vječnoj stisci s vremenom pokušavate pohvatati što više informacija sa svih strana, no to vas još više zbunjuje i frustrira.
U ovom paketu vas očekuju alati uz koje će vasa jedina briga biti raspoređivanje fotografija proizvoda.
Možda ste već napravili početnu stranicu kojom ste poprilično zadovoljni, no vaši rezultati govore suprotno.
Nitko ne želi da ga se doživi kao nekompetentnu osobu!
Uz 12 gotovih predložaka pripremljenih u programu Canva, shvatit ćete u čemu ste do sada griješili i kako ćete to popraviti.
Nakon brojnih analiza webshopova i rada s klijentima uvidjela sam isti obrazac:
Homepage je gotovo prazan
Homepage je prekrcan proizvodima i elementima
Kako bi vam maksimalno olakšala i ubrzala izradu webshopa ili redizajn postojećeg, osmislila sam paket koji sadrži brzo i gotovo rješenje. Kako jedno bez drugoga ne ide, uz predloške vas očekuju ostali alati za izradu savršene početne stranice.
Zato da svaka rečenica koja se pojavi na početnoj stranici bude namijenjena upravo ciljnoj grupi. Kako vaš webshop ne bi bio suhoparan i nakrcan fotografijama bez ikakvog obraćanja njima. Ljudi vole komunikaciju, vole da ih vaša početna stranica uvede i vodi kroz priču.
Glavni zadatak je dizajnirati ju tako da komunicira povjerenje i sigurnost, kredibilitet, profesionalnost i da ima onaj X faktor zbog koje potencijalni kupac neće htjeti otići kod konkurencije.
Kako vam ne bi promaknuo niti jedan jedini detalj, tu je i checklista koja će vas podsjetiti na sve ono što je važno.
CIJENA: 39€
“Imajte hrabrosti da idete za onim što zaista želite.”
Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa izvedbe web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posjetiteljima.
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji komuniciraju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju podataka o metričkim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
Reklamni kolačići koriste se za pružanje posjetiteljima relevantnih oglasa i marketinških kampanja. Ovi kolačići prate posjetitelje na web mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
Ostali nekategorizirani kolačići su oni koji se analiziraju i još nisu klasificirani u kategoriju.